Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • shipment of items
    • Author's Directors
    • style directors
    • turnitin tool
    • Submissions
  • evaluation process
    • review procedure
    • reviewer guidelines
  • policies
    • Editorial Policy
    • Ethical Standards for Publication
    • Copyrights
    • intellectual property and creative Commons license
    • digital prevention policy
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Creative Commons License
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 2 No. 15 (2022): July - December

Vol. 2 No. 15 (2022): July - December

					View Vol. 2 No. 15 (2022): July - December
Published: 2022-10-12

Artículos

  • El microcurrículo, su expresión e implementación en las modalidades formativas emergentes en contextos de incertidumbre

    Elizabeth Román Machado
    67-79
    • pdf (Español (España))
  • El Juego como estrategia didáctica para fortalecer el pensamiento lógico matemático en escolares de Básica Primaria

    Tania Lucero Acosta Peña , Norcelly Yaritza Carruyo Durán
    28-40
    • pdf (Español (España))
  • Adaptación universitaria: revisión sistemática de las vivencias académicas

    Katia Marilyn Chacaltana Hernández
    80-90
    • pdf (Español (España))
  • Tiflotecnología en el aprendizaje de las matemáticas en estudiantes con discapacidad visual

    Eduard González , Kleiver Villadiego , Eddie Rodríguez
    41-54
    • pdf (Español (España))
  • Calidad de la virtualidad en el programa de Ingeniería Mecánica – Universidad Francisco de Paula Santander durante pandemia COVID – 19

    Yusbely Castrillón Jaimes ; Meimer Peñaranda Carrillo
    1-13
    • pdf (Español (España))
  • El arte de educar en la emoción: una mirada desde la complejidad

    Vanesssa Betancourth González
    55-66
    • pdf (Español (España))
  • La deserción escolar en educación rural

    Yeyson Leandro Blanco Ariza, Norcelly Yaritza Carruyo Durán
    14-27
    • pdf (Español (España))

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Language

  • Español (España)
  • English

Keywords

Make a Submission

Make a Submission

Indexada en

Motores de Búsqueda

Índices y Bases de Datos Especializadas

L-ISSN: 2539-5289

Estadisticas

Flag Counter

analytics


Revista Conocimiento, Investigación y Educación CIE
Pamplona, Norte de Santander, Colombia.
Sede El Buque Km 1 Vía Bucaramanga.
E-mail: kleeder.bracho@unipamplona.edu.co
E-mail: revistacie@unipamplona.edu.co
ISSN-L: 2539-5289.

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.