Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • shipment of items
    • Author's Directors
    • style directors
    • turnitin tool
    • Submissions
  • evaluation process
    • review procedure
    • reviewer guidelines
  • policies
    • Editorial Policy
    • Ethical Standards for Publication
    • Copyrights
    • intellectual property and creative Commons license
    • digital prevention policy
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Creative Commons License
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 1 No. 11 (2021): January - June

Vol. 1 No. 11 (2021): January - June

					View Vol. 1 No. 11 (2021): January - June
Published: 2021-08-25

Artículos

  • Percepción de estudiantes de educación superior sobre la metodología flipped classroom

    Elithsine Elizabeth Espinel Armas
    1-17
    • PDF (Español (España))
  • Desórdenes emocionales ante el impacto del Covid-19 en estudiantes de psicología de Lima e Ica

    Silvana Varela , Elsa Bontempo , Katia Chacaltana
    18-31
    • PDF (Español (España))
  • Propuesta didáctica para el mejoramiento de la lectura y escritura: el Juego de rol en la virtualidad

    Yennifer Luna , Angie Conde , Pedro Rincón
    31-43
    • PDF (Español (España))
  • Fortaleciendo habilidades del pensamiento crítico en estudiantes con TDAH, a través de ecuaciones lineales

    Sarais Mercado , Kleiver Villadiego , Eddie Rodríguez
    44-54
    • PDF (Español (España))
  • Instrucción musical durante el proceso de aprendizaje de los niños de educación primaria

    Xiomara Durán, Yazmin Pinto , Chinco Parra
    55-67
    • PDF (Español (España))
  • Proposal for training courses for the teaching of English with specific purposes

    Kenia Santiesteban , John Chamba , Yazmin Pinto
    67-72
    • PDF (Español (España))
  • Intercultural Integration of Immigrant Children in Border Educational Institutions

    Mónica Jurgensen Rangel, Andrés Ramón Espinosa Jürgensen
    73-79
    • PDF (Español (España))
  • Fine Motor Skills Through the Use of Learning Technologies and Knowledge Based on Bloom's Taxonomy

    Luis Aurelio Vargas Angarita
    80-96
    • PDF (Español (España))

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Language

  • Español (España)
  • English

Keywords

Make a Submission

Make a Submission

Indexada en

Motores de Búsqueda

Índices y Bases de Datos Especializadas

L-ISSN: 2539-5289

Estadisticas

Flag Counter

analytics


Revista Conocimiento, Investigación y Educación CIE
Pamplona, Norte de Santander, Colombia.
Sede El Buque Km 1 Vía Bucaramanga.
E-mail: kleeder.bracho@unipamplona.edu.co
E-mail: revistacie@unipamplona.edu.co
ISSN-L: 2539-5289.

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.