Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
shipment of items
Author's Directors
style directors
turnitin tool
Submissions
evaluation process
review procedure
reviewer guidelines
policies
Editorial Policy
Ethical Standards for Publication
Copyrights
intellectual property and creative Commons license
digital prevention policy
About
About the Journal
Editorial Team
Creative Commons License
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 1 No. 11 (2021): January - June
Vol. 1 No. 11 (2021): January - June
Published:
2021-08-25
Artículos
Percepción de estudiantes de educación superior sobre la metodología flipped classroom
Elithsine Elizabeth Espinel Armas
1-17
PDF (Español (España))
Desórdenes emocionales ante el impacto del Covid-19 en estudiantes de psicología de Lima e Ica
Silvana Varela , Elsa Bontempo , Katia Chacaltana
18-31
PDF (Español (España))
Propuesta didáctica para el mejoramiento de la lectura y escritura: el Juego de rol en la virtualidad
Yennifer Luna , Angie Conde , Pedro Rincón
31-43
PDF (Español (España))
Fortaleciendo habilidades del pensamiento crítico en estudiantes con TDAH, a través de ecuaciones lineales
Sarais Mercado , Kleiver Villadiego , Eddie Rodríguez
44-54
PDF (Español (España))
Instrucción musical durante el proceso de aprendizaje de los niños de educación primaria
Xiomara Durán, Yazmin Pinto , Chinco Parra
55-67
PDF (Español (España))
Proposal for training courses for the teaching of English with specific purposes
Kenia Santiesteban , John Chamba , Yazmin Pinto
67-72
PDF (Español (España))
Intercultural Integration of Immigrant Children in Border Educational Institutions
Mónica Jurgensen Rangel, Andrés Ramón Espinosa Jürgensen
73-79
PDF (Español (España))
Fine Motor Skills Through the Use of Learning Technologies and Knowledge Based on Bloom's Taxonomy
Luis Aurelio Vargas Angarita
80-96
PDF (Español (España))
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
Español (España)
English
Keywords
Make a Submission
Make a Submission
Indexada en
Motores de Búsqueda
Índices y Bases de Datos Especializadas
L-ISSN:
2539-5289
Estadisticas
analytics